Hoe om Jou Foonnommer vir SASSA SRD Toelae-aansoeke te Verander
Table of Contents
Hoe om Jou Foonnommer vir SASSA SRD Toelae-aansoeke te Verander
Indien jy jou foon verloor het, jou SIM-kaart verander het, of nie meer toegang het tot die foonnommer wat jy gebruik het om vir die SASSA SRD-toelae aansoek te doen nie, sal jy jou kontakbesonderhede in die SASSA-stelsel moet bywerk. Hierdie gids verduidelik hoe om jou foonnommer te verander om te verseker dat jy voortgaan om kennisgewings en betalings te ontvang.
Algemene Redes vir die Verandering van Jou Foonnommer
Daar is verskeie redes waarom jy dalk die foonnommer wat by jou SASSA SRD-toelae geregistreer is, moet verander:
- Jou foon of SIM-kaart is verloor of gesteel
- Jy het oorgeskakel na ’n ander selfoonnetwerkverskaffer
- Jy het iemand anders se foonnommer gebruik om aansoek te doen en het nie meer toegang daartoe nie
- Jy het jou foonnommer vir persoonlike redes verander
- Jou oorspronklike aansoek het ’n verkeerde foonnommer gehad
Belangrik: Rapporteer ’n Gesteelde of Verlore Foon Onmiddellik
Indien jou foon gesteel of verloor is, is dit noodsaaklik om dit onmiddellik by SASSA aan te meld om potensiële bedrog te voorkom:
- Besoek https://srd.sassa.gov.za/sc19/auth
- Voer jou ID-nommer in
- Deur in te dien, bevestig jy dat jou foonnommer sonder toestemming verander is
- Bevestig jou keuse met Ja of Nee
- Jy sal ’n kennisgewing ontvang wat sê “Successfully submitted unauthorized cell phone number change report to SASSA”
Metode 1: Verander Jou Foonnommer Aanlyn (Met Aansoek-ID)
Dit is die maklikste metode as jy jou Aansoek-ID ken:
- Besoek die SASSA SRD-toelae kontakbesonderhede bladsy: https://srd.sassa.gov.za/sc19/contact
- Voer jou 13-syfer ID-nommer in (sonder spasies)
- Voer jou 6-syfer Aansoek-ID in
- Klik “Submit”
- Kies “Verander Foonnommer”
- Voer jou nuwe selfoonnommer in
- Kies die rede vir die verandering van jou foonnommer
- Jy sal ’n OTP (Eenmalige PIN) op jou nuwe foonnommer ontvang
- Voer die OTP in en klik “Verify PIN”
- Bevestig jou versoek deur “Submit” te klik
- Wag ongeveer 14 dae vir SASSA om jou besonderhede te verifieer en by te werk
Jy kan nagaan of jou nommer suksesvol verander is deur na 14 dae by die SASSA SRD-portaal aan te meld.
Metode 2: Vind Eers Jou Aansoek-ID
As jy nie jou Aansoek-ID ken nie, maar steeds toegang het tot jou ou foonnommer:
- Besoek die SASSA SRD-toelae statuskontrole bladsy: https://srd.sassa.gov.za/sc19/status
- Voer jou ID-nommer in (sonder spasies)
- Voer jou ou selfoonnommer in
- Jou Aansoek-ID sal in die eerste reël van die statusresultate verskyn
- Sodra jy jou Aansoek-ID het, volg die stappe in Metode 1
Metode 3: Besoek ’n SASSA-kantoor (As Jy Nie Jou Aansoek-ID of Ou Foon Het Nie)
As jy nie jou Aansoek-ID ken nie en nie meer toegang het tot jou ou foonnommer nie:
- Besoek jou naaste SASSA-kantoor
- Bring jou Suid-Afrikaanse ID-dokument saam
- Lig die SASSA-verteenwoordiger in dat jy jou foonnommer vir jou SRD-toelae moet verander
- Voltooi die foonnommerveranderingsversoekvorm wat verskaf word
- Verifieer dat alle inligting korrek is voordat jy indien
- Hou enige verwysingsnommer of bewys van jou versoek
Metode 4: Kontak die SASSA-inbelsentrum
Indien jy nie ’n SASSA-kantoor kan besoek nie:
- Skakel die SASSA tolvrye hulplyn by 0800 601 011
- Verduidelik dat jy jou foonnommer vir jou SRD-toelae moet verander
- Verskaf jou ID-nommer en enige ander verifikasie-inligting wat versoek word
- Volg die instruksies wat deur die SASSA-agent gegee word
Gaan Na of Jou Foonnommerverandering Suksesvol Was
Nadat jy ongeveer 14 dae vir verwerking toegelaat het, kan jy verifieer of jou foonnommer suksesvol verander is:
- Besoek https://srd.sassa.gov.za/sc19/status
- Voer jou ID-nommer in
- Voer jou nuwe foonnommer in
- Indien jou aansoekbesonderhede verskyn, was jou foonnommerverandering suksesvol
Belangrike Wenke en Voorsorgmaatreëls
- Gebruik slegs amptelike SASSA-kanale om jou foonnommer te verander
- Moet nooit iemand betaal om jou foonnommer te verander nie - die diens is gratis
- Vermy gereelde foonnommerveranderings aangesien dit betalingsvertragings kan veroorsaak
- Maak seker jou nuwe nommer is in jou naam geregistreer en is ’n Suid-Afrikaanse nommer
- Gaan alle inligting dubbeld na voordat jy indien om foute te vermy
- Hou alle verwysingsnommers en bevestigingsboodskappe
- Laat ten minste 14 dae toe vir die veranderinge om verwerk te word
Algemene Probleme en Oplossings
Probleem | Oplossing |
---|---|
“Misluk”-boodskap wanneer jy probeer om nommer te verander | Wag 24 uur en probeer weer, of kontak die SASSA-hulplyn |
OTP nie ontvang nie | Verifieer dat jou nuwe nommer aktief is en korrek ingevoer is |
Stelsel sê “rekord nie gevind nie” | Kontak die SASSA-hulplyn om jou aansoekstatus te verifieer |
Kan nie toegang tot ou nommer kry om Aansoek-ID te kry nie | Besoek ’n SASSA-kantoor persoonlik met jou ID-dokument |
Vir addisionele bystand, kontak SASSA direk:
- Inbelsentrum: 0800 601 011
- WhatsApp: 082 046 8553 (Klik om WhatsApp oop te maak)
- E-pos: srd@sassa.gov.za
Vrywaring: Hierdie inligting is laas op 1 April 2025 bygewerk. Alhoewel ons daarna streef om akkurate en bygewerkte inligting te verskaf, verifieer altyd besonderhede met die amptelike SASSA-webwerf.