Hoe om Jou SRD R350 Toelaestatus Na te Gaan

By SASSA Inligtingsportaal Span

Hoe om Jou SRD R350 Toelaestatus Na te Gaan

Die Maatskaplike Noodlenigingstoelae (SRD) R350 bied tydelike inkomste-ondersteuning aan werklose individue in Suid-Afrika. Nadat jy aansoek gedoen het, is dit belangrik om gereeld jou aansoekstatus na te gaan om te weet of jou toelae goedgekeur is, wanneer om betaling te verwag, of as daar enige kwessies is wat opgelos moet word.

Hierdie gids verduidelik al die beskikbare metodes om jou SRD R350 toelaestatus na te gaan.

Kontroleer Jou SASSA Status

Voer jou 13-syfer Suid-Afrikaanse ID-nommer in
Voer die telefoonnommer in wat in jou aansoek gebruik is

Alternatiewe Metodes:

  • Aanlyn via SASSA SRD Webwerf:
    1. Visit https://srd.sassa.gov.za
    2. Click "click here to proceed" under "South African ID Holders"
    3. On the next page, click "click here to check online" under "Application status"
    4. Enter your South African ID number (13 digits) and phone number used during application
    5. Click "submit" to view your status
  • Lodge an Appeal:
    1. Visit the SASSA SRD Appeals website
    2. Enter your South African ID number and phone number
    3. Click 'send pin' to receive a verification code
    4. Complete the appeal form with your reasons
  • WhatsApp: Send "status" to 082 046 8553
  • Inbelsentrum: 0800 601 011
  • E-pos: srd@sassa.gov.za

Metode 1: Gaan Aanlyn Na via die SASSA SRD Webwerf

Dit is die mees betroubare en omvattende metode om jou status na te gaan:

  1. Besoek die amptelike SASSA SRD webwerf: https://srd.sassa.gov.za
  2. Klik op “Gaan Jou SRD Status Na” (of “Check Your SRD Status”)
  3. Voer jou Suid-Afrikaanse ID-nommer en die selfoonnommer in wat jy tydens aansoek gebruik het
  4. Voltooi die CAPTCHA-verifikasie (indien gevra)
  5. Klik “Dien In” of “Gaan Status Na”
  6. Jou huidige aansoekstatus sal op die skerm vertoon word

Voordele: Die webwerf toon gedetailleerde inligting, insluitend die rede as jou aansoek afgekeur is.

Metode 2: WhatsApp

SASSA bied ’n WhatsApp-diens om jou SRD toelaestatus na te gaan:

  1. Stoor die SASSA SRD WhatsApp-nommer: 082 054 0016 in jou kontakte
  2. Maak WhatsApp oop en stuur ’n boodskap na hierdie nommer (Klik om WhatsApp oop te maak)
  3. Stuur “Hi” om die gesprek te begin
  4. Kies die “SRD Toelae” opsie uit die spyskaart
  5. Kies “Statuskontrole” uit die opsies
  6. Voer jou ID-nommer in wanneer gevra word
  7. Jou aansoekstatus sal aan jou gestuur word

Voordele: Gerieflik as jy beperkte data het maar WhatsApp gebruik.

Metode 3: Gaan Na via USSD (Geen Data Vereis Nie)

As jy nie internettoegang het nie, kan jy USSD gebruik:

  1. Skakel *120*3210# op jou foon
  2. Kies opsie 1 vir “Maatskaplike Noodlenigingstoelae”
  3. Voer jou ID-nommer in wanneer gevra word
  4. Jou status sal op die skerm vertoon word

Voordele: Werk sonder internet en op basiese fone. Standaard USSD-tariewe is van toepassing.

Metode 4: SASSA Tolvrye Nommer

Jy kan SASSA direk skakel:

  1. Skakel die SASSA tolvrye nommer: 0800 60 10 11
  2. Volg die steminstruksies om die SRD toelae-opsie te kies
  3. Hou jou ID-nommer gereed
  4. ’n SASSA-agent sal jou help met jou statuskontrole

Nota: Oproepvolumes kan hoog wees, dus mag jy wagtye ervaar.

Verstaan Jou Statusboodskappe

Wanneer jy jou status nagaan, mag jy een van die volgende boodskappe sien:

StatusboodskapWat Dit BetekenWat om te Doen
Aansoek IngedienJou aansoek is ontvang en word verwerkWag vir verwerking om te voltooi
HangendeJou aansoek word steeds geëvalueerHou aan om jou status na te gaan
GoedgekeurJou toelae is goedgekeurWag vir betaling of gaan betalingstatus na
Betaling GoedgekeurBetaling is gemagtigBetaling behoort binnekort ontvang te word
BetaalBetaling is gestuur na jou bankrekening of afhaalmetodeGaan jou bankrekening of afhaalpunt na
Bankbesonderhede HangendeJou aansoek is goedgekeur maar bankverifikasie is nog nodigMaak seker jou bankbesonderhede is korrek
AfgekeurJou aansoek is nie goedgekeur nieGaan die rede vir afkeuring na en appelleer indien gepas

Indien Jou Aansoek Afgekeur Is

As jou aansoek afgekeur word, sal die statuskontrole gewoonlik ’n rede verskaf. Algemene redes sluit in:

  1. Identiteitsverifikasie Misluk: Jou ID-besonderhede kon nie geverifieer word nie
  2. Inkomstedrempel Oorskry: Jou inkomste oorskry die R350 per maand drempel
  3. WVF Geregistreer: Jy ontvang of kwalifiseer vir WVF-voordele
  4. NSFAS Ontvanger: Jy ontvang NSFAS-befondsing
  5. Ander Toelae Begunstigde: Jy ontvang ’n ander maatskaplike toelae
  6. Oorlede: ID-nommer is geregistreer as oorlede in Binnelandse Sake databasis

Hoe om ’n Afgekeurde Aansoek te Appelleer

Indien jy glo jou aansoek is verkeerdelik afgekeur, het jy die reg om teen die besluit te appelleer deur die Onafhanklike Tribunaal vir Sosiale Bystandsappèlle (ITSAA).

➡️ Sien ons gedetailleerde gids: Hoe om ’n Afgekeurde SASSA SRD Toelae te Appelleer

Belangrike Nota: Appèlle moet gewoonlik binne 30-90 dae na ontvangs van jou statusuitslag ingedien word. Tree spoedig op.

Gereelde Vrae

V: Hoe gereeld moet ek my status nagaan? A: Gaan ten minste een keer per week na. SRD statusopdaterings gebeur tipies maandeliks maar kan enige tyd verander.

V: Wat as my status sê “Bankrekeningverifikasie Misluk”? A: Verifieer dat jou bankbesonderhede korrek is. Indien wel, kontak jou bank om te verseker daar is geen probleme met jou rekening nie.

V: Hoekom bly my status “Hangende” wys? A: Verwerking kan tyd neem aangesien SASSA jou geskiktheid met verskeie databasisse verifieer. Hou aan om weekliks na te gaan.

V: Sal ek in kennis gestel word wanneer my status verander? A: SASSA stuur nie altyd kennisgewings nie. Dit is die beste om jou status gereeld na te gaan.

V: Ek het my foon verloor of my nommer verander. Hoe werk ek my kontakbesonderhede by? A: As jy jou foon verloor het of jou nommer verander het, sal jy jou kontakbesonderhede by SASSA moet bywerk. Sien ons gids oor die verandering van jou foonnommer vir stap-vir-stap instruksies.

Benodig Jy Verdere Bystand?

Indien jy addisionele hulp benodig met die nagaan van jou SRD toelaestatus, kontak SASSA direk:

Onthou dat alle SASSA dienste GRATIS is. Moet nooit iemand betaal wat aanbied om jou te help om jou status na te gaan of jou aansoek te bespoedig nie.