Hoe om Jou SRD R350 Toelaestatus Na te Gaan
By SASSA Inligtingsportaal Span
Table of Contents
Hoe om Jou SRD R350 Toelaestatus Na te Gaan
Die Maatskaplike Noodlenigingstoelae (SRD) R350 bied tydelike inkomste-ondersteuning aan werklose individue in Suid-Afrika. Nadat jy aansoek gedoen het, is dit belangrik om gereeld jou aansoekstatus na te gaan om te weet of jou toelae goedgekeur is, wanneer om betaling te verwag, of as daar enige kwessies is wat opgelos moet word.
Hierdie gids verduidelik al die beskikbare metodes om jou SRD R350 toelaestatus na te gaan.
Metode 1: Gaan Aanlyn Na via die SASSA SRD Webwerf
Dit is die mees betroubare en omvattende metode om jou status na te gaan:
- Besoek die amptelike SASSA SRD webwerf: https://srd.sassa.gov.za
- Klik op “Gaan Jou SRD Status Na” (of “Check Your SRD Status”)
- Voer jou Suid-Afrikaanse ID-nommer en die selfoonnommer in wat jy tydens aansoek gebruik het
- Voltooi die CAPTCHA-verifikasie (indien gevra)
- Klik “Dien In” of “Gaan Status Na”
- Jou huidige aansoekstatus sal op die skerm vertoon word
Voordele: Die webwerf toon gedetailleerde inligting, insluitend die rede as jou aansoek afgekeur is.
Metode 2: WhatsApp
SASSA bied ’n WhatsApp-diens om jou SRD toelaestatus na te gaan:
- Stoor die SASSA SRD WhatsApp-nommer: 082 054 0016 in jou kontakte
- Maak WhatsApp oop en stuur ’n boodskap na hierdie nommer (Klik om WhatsApp oop te maak)
- Stuur “Hi” om die gesprek te begin
- Kies die “SRD Toelae” opsie uit die spyskaart
- Kies “Statuskontrole” uit die opsies
- Voer jou ID-nommer in wanneer gevra word
- Jou aansoekstatus sal aan jou gestuur word
Voordele: Gerieflik as jy beperkte data het maar WhatsApp gebruik.
Metode 3: Gaan Na via USSD (Geen Data Vereis Nie)
As jy nie internettoegang het nie, kan jy USSD gebruik:
- Skakel *120*3210# op jou foon
- Kies opsie 1 vir “Maatskaplike Noodlenigingstoelae”
- Voer jou ID-nommer in wanneer gevra word
- Jou status sal op die skerm vertoon word
Voordele: Werk sonder internet en op basiese fone. Standaard USSD-tariewe is van toepassing.
Metode 4: SASSA Tolvrye Nommer
Jy kan SASSA direk skakel:
- Skakel die SASSA tolvrye nommer: 0800 60 10 11
- Volg die steminstruksies om die SRD toelae-opsie te kies
- Hou jou ID-nommer gereed
- ’n SASSA-agent sal jou help met jou statuskontrole
Nota: Oproepvolumes kan hoog wees, dus mag jy wagtye ervaar.
Verstaan Jou Statusboodskappe
Wanneer jy jou status nagaan, mag jy een van die volgende boodskappe sien:
Statusboodskap | Wat Dit Beteken | Wat om te Doen |
---|---|---|
Aansoek Ingedien | Jou aansoek is ontvang en word verwerk | Wag vir verwerking om te voltooi |
Hangende | Jou aansoek word steeds geëvalueer | Hou aan om jou status na te gaan |
Goedgekeur | Jou toelae is goedgekeur | Wag vir betaling of gaan betalingstatus na |
Betaling Goedgekeur | Betaling is gemagtig | Betaling behoort binnekort ontvang te word |
Betaal | Betaling is gestuur na jou bankrekening of afhaalmetode | Gaan jou bankrekening of afhaalpunt na |
Bankbesonderhede Hangende | Jou aansoek is goedgekeur maar bankverifikasie is nog nodig | Maak seker jou bankbesonderhede is korrek |
Afgekeur | Jou aansoek is nie goedgekeur nie | Gaan die rede vir afkeuring na en appelleer indien gepas |
Indien Jou Aansoek Afgekeur Is
As jou aansoek afgekeur word, sal die statuskontrole gewoonlik ’n rede verskaf. Algemene redes sluit in:
- Identiteitsverifikasie Misluk: Jou ID-besonderhede kon nie geverifieer word nie
- Inkomstedrempel Oorskry: Jou inkomste oorskry die R350 per maand drempel
- WVF Geregistreer: Jy ontvang of kwalifiseer vir WVF-voordele
- NSFAS Ontvanger: Jy ontvang NSFAS-befondsing
- Ander Toelae Begunstigde: Jy ontvang ’n ander maatskaplike toelae
- Oorlede: ID-nommer is geregistreer as oorlede in Binnelandse Sake databasis
Hoe om ’n Afgekeurde Aansoek te Appelleer
Indien jy glo jou aansoek is verkeerdelik afgekeur, het jy die reg om teen die besluit te appelleer deur die Onafhanklike Tribunaal vir Sosiale Bystandsappèlle (ITSAA).
➡️ Sien ons gedetailleerde gids: Hoe om ’n Afgekeurde SASSA SRD Toelae te Appelleer
Belangrike Nota: Appèlle moet gewoonlik binne 30-90 dae na ontvangs van jou statusuitslag ingedien word. Tree spoedig op.
Gereelde Vrae
V: Hoe gereeld moet ek my status nagaan? A: Gaan ten minste een keer per week na. SRD statusopdaterings gebeur tipies maandeliks maar kan enige tyd verander.
V: Wat as my status sê “Bankrekeningverifikasie Misluk”? A: Verifieer dat jou bankbesonderhede korrek is. Indien wel, kontak jou bank om te verseker daar is geen probleme met jou rekening nie.
V: Hoekom bly my status “Hangende” wys? A: Verwerking kan tyd neem aangesien SASSA jou geskiktheid met verskeie databasisse verifieer. Hou aan om weekliks na te gaan.
V: Sal ek in kennis gestel word wanneer my status verander? A: SASSA stuur nie altyd kennisgewings nie. Dit is die beste om jou status gereeld na te gaan.
V: Ek het my foon verloor of my nommer verander. Hoe werk ek my kontakbesonderhede by? A: As jy jou foon verloor het of jou nommer verander het, sal jy jou kontakbesonderhede by SASSA moet bywerk. Sien ons gids oor die verandering van jou foonnommer vir stap-vir-stap instruksies.
Benodig Jy Verdere Bystand?
Indien jy addisionele hulp benodig met die nagaan van jou SRD toelaestatus, kontak SASSA direk:
- E-pos: grantenquiries@sassa.gov.za
- Facebook: SASSANewsZA
- Twitter: @OfficialSASSA
Onthou dat alle SASSA dienste GRATIS is. Moet nooit iemand betaal wat aanbied om jou te help om jou status na te gaan of jou aansoek te bespoedig nie.